flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Посадова інструкція прибиральника

 ЗАТВЕРДЖУЮ                                                                                    ПОГОДЖУЮ

 

Голова Бахмацького                                                                       Керівник апарату Бахмацького

районного суду Чернігівської області                               районного суду

 

_________________О.Ф.Костенко                                               ______________ І.В.Оніщенко

 

«05 » жовтня 2016 р.                                                                       «05 » жовтня 2016 р.                                                                                                     

 

 

Посадова інструкція прибиральника Бахмацького районного суду

 

1.Загальні положення

 

           1.1. Посадова інструкція прибиральника службових приміщень Бахмацького районного суду Чернігівської області (далі – прибиральник) встановлює основні завдання та вимоги до роботи в приміщенні Бахмацького районного суду Чернігівської області.

           1.2. Прибиральник призначається на посаду та звільняється з посади наказом керівника апарату суду з дотриманням вимог трудового законодавства.

           1.3. На посаду прибиральника службових приміщень призначається особа, яка за станом здоров'я  здатна виконувати об'єм роботи, передбачений даними функціональними обов'язками.

           1.4. Прибиральник безпосередньо підпорядковується керівнику апарату суду.

           1.5. Прибиральник повинний знати і виконувати Правила внутрішнього трудового розпорядку, норми і правила охорони праці, правила техніки безпеки, протипожежної безпеки.

           1.6. Прибиральник зобов'язаний дбати про позитивний імідж та авторитет судової установи.

 

2.Завдання та обов'язки

 

            2.1. Щоденно проводить вологе прибирання закріплених за нею службових приміщень суду, коридорів та сходів.

            2.2. Витирає пил з меблів, підвіконь, оргтехніки тощо.

            2.3. По мірі необхідності миє вікна в службових кабінетах та інших приміщеннях суду.

            2.4. Виносить сміття із службових кабінетів, коридорів і відносить його на смітник у дворі.

            2.5. Щоденно проводить прибирання санвузла, що знаходиться в приміщенні суду, із застосуванням миючих та дезинфікуючих засобів.

            2.6. По мірі необхідності прибирає територію навколо приміщення суду, не допускає засмічення даної території.

             2.7. Дбає про дотримання загального режиму порядку, чистоти і охайного вигляду всього приміщення судової установи.

            2.8. Негайно повідомляє про несправність електроустаткування і санітарно-гігієнічний стан устаткування, поломках дверей, вікон, запірних пристроїв і т.п. на території, що прибирається.

            2.9.  Доглядає зелені насадження в приміщеннях підприємства: витирати з них пил, підливати, пересаджувати, проводити профілактичні роботи.

         2.10.  Утеплює вікна та двері, підготовлює приміщення до зимового періоду.

2.11. Дотримується правил санітарії та гігієни у приміщеннях і здійснює провітрювання останніх; вмикає та вимикає освітлення у встановленому режимі.

         2.12.Готує до використання з дотриманням правил безпеки необхідні миючі та дезінфікуючі розчини.

     2.13.Дотримується правил техніки безпеки та протипожежної безпеки.

            2.14. Виконує обов’язки кур’єра.

 

            Прибиральниця службових приміщень повинна:

         2.15.  Не допускати поширення стороннім особам інформації, що складає службову таємницю підприємства.

         2.16.  Бути ввічливим, вміти коректно знаходити вихід із конфліктних ситуацій.

         2.17.  У зовнішньому вигляді і поведінці, постійно дотримуватися відповідної форми одягу.

          2.18.  Дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку.

          2.19.  Тримати робоче місце і довірену техніку в чистоті і працездатному стані.

          2.20. Постійно працювати над підвищенням свого освітнього та професійного рівня, бути дисциплінованим, чітко виконувати доручення, проявляти ініціативу та мобілізувати себе на виконання поставлених задач.

         2.21. Виконувати всі інші вказівки безпосереднього керівника та керівництва підприємства, що стосуються його роботи.

 

2.22. У своїй діяльності прибиральниця службових приміщень повинна знати:

-    Правила внутрішнього трудового розпорядку, виробничої санітарії та гігієни.

-    Правила пожежної безпеки.

-    Правила безпеки користування миючими та дезінфікуючими засобами.

3.Права

 

            3.1. Користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України, Законом України «Про судоустрій і статус суддів» та іншими актами законодавства.

            3.2. На соціальний та правовий захист відповідно до свого статусу.

            3.3. Вносити пропозиції з відповідних питань.

 

4.Відповідальність

 

            Прибиральник відповідно до законодавства України несе відповідальність:

            4.1. За неякісне або невчасне виконання обов'язків і завдань.

            4.2. За бездіяльність або невикористання наданих йому прав.

            4.3. За порушення Правил внутрішнього трудового розпорядку суду, норм і правил охорони праці, правил техніки безпеки, протипожежної безпеки.

.            4.4. За порушення норм етики поведінки.

 

 

 

З посадовою інструкцією ознайомлений (на) ________________

 

«___» _____________ 20___ р.