Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Протягом червня – липня 2021 року у Бахмацькому районному суді Чернігівської області проводилося опитування відвідувачів щодо їх задоволеності роботою суду за допомогою спеціальних анонімних анкет.
Дослідження було здійснене за технічної підтримки Чернігівського громадського комітету захисту прав людини в рамках програми опитувань відвідувачів судів під час реалізації проекту «Проведення опитувань учасників судових проваджень з використанням методології карток громадянського звітування (КГЗ) в Чернігівській області», який здійснювався за фінансової підтримки проекту USAID «Нове правосуддя».
Зважаючи на карантинні обмеження спричинені пандемією COVID-19, опитування проводилося шляхом заповнення онлайн анкет (карток громадянського звітування). Кожен суд отримав унікальне посилання на онлайн анкету, а також комплект постерів формату А3 та флаєрів з інформацією про те як взяти участь в опитуванні.
В свою чергу команда ГО «Чернігівський громадський комітет захисту прав людини» забезпечила обробку зібраних анкет, аналіз отриманих статистичних даних та підготовку аналітичного звіту за результатами опитування по кожному окремому суду.
З урахуванням загальної кількості відвідувачів допустима вибірка була встановлена на рівні не менше 50 анкет.
Висновки:
Отримані в ході опитування дані свідчать про загалом позитивну оцінку відвідувачами якості роботи Бахмацького районного суду Чернігівської області: відвідувачі оцінили роботу суду «4» та «5» балів, лише трохи більше 1% осіб оцінили діяльність суду на «4»
Загальна інтегральна оцінка роботи суду за вимірами якості складає 4,92 балів.
Як свідчить аналіз окремих вимірів якості роботи суду, відвідувачі суду найбільш задоволені зручністю та комфортністю перебування в суді (середній бал оцінювання склав 4,97) та роботою суддів (середній бал оцінювання склав 4,93), найбільш критично респонденти оцінили доступність суду (середній бал оцінювання склав 4,74) та повноту інформації (середній бал оцінювання склав 4,86). Найнижчі бали за результатами оцінювання отримало питання щодо задоволеності судовим рішенням – 4,29
В ході опитування на питання «Які конкретні зміни, необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні» надійшли наступні пропозиції:
В більшості випадків відвідувачі не мали конкретних побажань, та говорили, що все влаштовує.
Окремої уваги заслуговує оцінка відвідувачів суду роботи системи «Електронний суд». Більшість респондентів 73,6 % не користуються системою «Електронний суд».