Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
26 листопада 2021 року в рамках Нової фази Ініціативи «Модельні суди» відбулася чергова конференція на тему: «Корпоративна культура та етика спілкування: від слів до дій».
Відкриваючи конференцію, т.в.о. голови Державна судова адміністрація України Олексій Сальніков, зазначив, що працівники апаратів судів постійно перебувають в контакті з громадянами. Тому враження про ділову культуру суду складаютсья з таких показників, як організований прийом відвідувачів, наскільки працівник компетентний, вміє слухати та розмовляти з відвідувачами і наскільки етика спілкування з зовнішніми клієнтами є продовженням етики спілкування в колективі.
Анна Адамська – Галлант, головна міжнародна експертка з питань судової реформи Проєкту ЄС “Право-Justice”, підкреслила, що дуже важливо, щоб в суді була гарна атмосфера та доброзичливе ставлення в колективі. Суди завжди працюють в досить напружених умовах, тому командна робота є ключовою для отримання успішних результатів.
корпоративна культура охоплюює такі функціії, як формування єдиних цінностей організації, створення позитивного іміджу, колективної та індивідуальної відповідальності, стимулювання працівників до самовдосконалення та інновацій.
В ході конференції були також порушені такі питання, як важливість дбати про корпоративну культуру в судах та судових органах. Як її сформувати та покращувати? Які є міфи корпоративної культури в судах?
Завершуючи конференцію, міжнародні експерти Проєкту ЄС “Право-Justice” Ярослав Гвіздак та Реда Мольєне розвіяли міфи корпоративної культури у судовій системі та описали внутрішню комунікацію, засновану на цінностях.
Модерували захід головна національна експертка з питань судової реформи Проєкту ЄС “Право-Justice” Polina Li та національна експертка Nataliia Tsap.
Переглянути конференцію можна за посиланням - https://cutt.ly/VTBJsen