Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Результати опитування в рамках проекту рівня задоволення громадян якістю функціонування судів
1.Загальна характеристика відвідування, які взяли участь вікова категорія 60 років і більше 6 %
40-59 років - 43%
26-39 років - 39%
18-25 років -13%
2.Рівень освіти
вища -28,6%
базова вища -21%
середня -50%
стать жіноча- 54%
чоловіча- 46%
Майновий стан
середнього статку-55%
заможні -2%
бідні -9 %
нижче середнього -35%
Оцінювання роботи суду за вимірами якості
2.1.Доступність суду-
-чи легко знайти будівлю суду - 4,7%
-чи дозволяв графік роботи канцелярії вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи- 4,68%
-чи зазнавали ви певних перешкод в доступі суду через охорону-5%
2.2 чи є характерним доступність зручних місць оформлення документів -4,49%
вільний доступ до побутових приміщень - 4,66%
чистотоа та прибраність приміщень- 4,67%
достатність освітлення в приміщеннях суду - 4,42%
2.3 повнота та якість інформації в суду
-чи повною мірою вас задовольняє наявна в суді інформація щодо : судового збору- 4,46%
-щодо судувих документів- 4 ,53%
-справ призначених до розгляду -4,6%
-правил доступу в суд та перебування -4,56%
-розташування кабінетів, залів судового засідання та інших приміщень-4,74%
-чи знайшли ви на сторінці суду в мережі інтернет потрвібну для вас інформацію -4,75%
-чи зручно розташовані інформ стенди – 4,62%
2.4 Сприяння роботи працівників апарату суду
- чи виявили працівників апарату суду при спілкуванні з вами такі риси, як: однакове ставлення до всіх, незалежно від соц статусу- 4,66%
- доброзичливість, повагу, бажання допомогти 4,76%
професіоналізм, знання своєї справи - 4,79%
- чи працівники суду працювали старанно, не допускали помилок, які призводили до перероблення документів та порушення строків - 4,65%